- AUDI A4 (B8/8K) 2.0L 16V TDI 88kW/120KM 143KM / 105KW
- BMW 5 SERIA E60/E61 520d 2.0L L4 16V 130kW/177KM 177KM / 130KW
- AUDI A6 (C8/4K) 40 2.0L 16V TDI 150kW/204KM 204KM / 150KW
- FIAT FREEMONT 2.0L MJET 16V 125kW/170KM 170KM / 125KW
- MERCEDES VITO W447 2.2L CDI 120kW/163KM 163KM / 120KW
- FIAT 500 L (351,352) 1.4L 16V T-JET 88kW/120KM 120KM / 88KW
- BMW 3 SERIA F30/F31/F35 318d 2.0L L4 16V 110kW/150KM 150KM / 110KW
- HYUNDAI i40 1.7L 16V CRDi 100kW/136KM 136KM / 100KW
- NISSAN NV400 2.3L 16V dCi 92kW/125KM 125KM / 92KW
- MERCEDES GLE KLASA W166 GLE250 d 2.2L 4L 16V CDI 150kW/204KM 204KM / 150KW
AUDI A4 (B8/8K) 2.0L 16V TDI 88kW/120KM 143KM / 105KW
Parametry zmierzone przed modyfikacją: Moc: 123 KM i Moment: 299 NM
Parametry zmierzone po modyfikacji: Moc: 160 KM (+37 KM) i Moment: 386 NM (+87 NM)
CHIPTUNING - elektroniczne zwiększenie mocy w komputerze silnika