- NISSAN X-TRAIL (T30/T31) 2.0L 16V dCi 110kW/150KM 150KM / 110KW
- VOLKSWAGEN ARTEON 2.0L L4 16V TDI 110kW/150KM 150KM / 110KW
- BMW X5 SERIA F15 X5 25d 2.0L L4 16V 170kW/231KM 231KM / 170KW
- VOLKSWAGEN PASSAT 8 (B8) 2.0L L4 16V TDI 147kW/200KM 200KM / 147KW
- AUDI A4 (B8/8K) 2.0L 16V TDI 88kW/120KM 143KM / 105KW
- BMW 5 SERIA E60/E61 520d 2.0L L4 16V 130kW/177KM 177KM / 130KW
- AUDI A6 (C8/4K) 40 2.0L 16V TDI 150kW/204KM 204KM / 150KW
- FIAT FREEMONT 2.0L MJET 16V 125kW/170KM 170KM / 125KW
- MERCEDES VITO W447 2.2L CDI 120kW/163KM 163KM / 120KW
- FIAT 500 L (351,352) 1.4L 16V T-JET 88kW/120KM 120KM / 88KW
NISSAN X-TRAIL (T30/T31) 2.0L 16V dCi 110kW/150KM 150KM / 110KW
Parametry zmierzone przed modyfikacją: Moc: 146 KM i Moment: 317 NM
Parametry zmierzone po modyfikacji: Moc: 194 KM (+48 KM) i Moment: 409 NM (+92 NM)
CHIPTUNING - elektroniczne zwiększenie mocy w komputerze silnika
DPF OFF - wyłączenie / usunięcie / dezaktywacja filtra cząstek stałych DPF
EGR OFF - wyłączenie / usunięcie / dezaktywacja zaworu recyrkulacji spalin EGR